Gratis verzending vanaf €80 ! Winkel nu

Gratis verzending vanaf €80 ! Winkel nu

Contact

Contact

Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of voor meer informatie.

    .


     

    Onze klantenservice is van maandag t/m zondag van 8:00 tot 20:00 uur bereikbaar.

    We hebben de meest gestelde vragen per categorie al voor je beantwoordt. Staat jouw vraag er niet tussen?  Neem dan contact met ons op wij helpen jou graag verder!

    Veelgestelde vragen - Winkel

    Een artikel is uitverkocht en ik wil dit graag bestellen. Wat nu?

    Wanneer een artikel ( tijdelijk) niet op voorraad is, dan adviseren wij jou om contact met onze klantenservice op  te nemen om te kijken of wij het artikel kunnen nabestellen of voor meer informatie over jouw artikel.

    Ik heb feest artikelen op de webshop gekocht maar deze wil ik retourneren, hoe gaat dat?

    Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor de retourzending zijn voor jouw rekening. Deze kosten bedragen circa 7,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met  onze klantenservice opnemen of je kunt ons mailen naar: info@Decoras.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten (mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is)

    * Op een aantal feestartikelen geldt een uitzondering op het herroepingsplicht. Dit geldt ook voor de producten die op maat of gepersonaliseerd worden. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Meer informatie hierover kun je nalezen in  onze algemene shop voorwaarden.

    Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Onze uitgebreide webshop bevat een zeer groot assortiment. Deze zijn allemaal onderverdeeld in categorieën en subcategorieën. Klik een categorie of subcategorie aan waarvoor je producten zoekt, Vervolgens kan je de producten direct in jouw winkelmandje plaatsen door op de bestelknop te drukken. Wil je meer informatie over het product, klik dan op het plaatje, dan kom je terecht op de productpagina met meer informatie.

    Als je alle benodigde producten hebt gevonden, kan je doorgaan naar jouw winkelmandje om alles te controleren. Als alles klopt, klik dan door naar de kassa, waar alle gegevens worden gevraagd om de bestelling te kunnen verwerken. Nadat de bestelling is geplaatst, zullen wij jou middels e-mail op de hoogte houden van de status van jouw order.

    Zijn de prijzen die weergegeven worden op de website inclusief btw?

    Ja, bij alle prijzen die op onze website weergegeven worden, zit 21% btw inbegrepen.

    Kan ik een order annuleren?

    Ja dat kan, mits de order nog niet is verstuurd! We raden jou aan om in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

    Hoe werkt iDeal?

    Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren dan kun je gebruik maken van iDeal. Je wordt doorgeleid naar jouw eigen internetbankieromgeving, waar jouw bestelling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en je kunt betalen. Het bedrag wordt direct van jouw rekening afgeschreven.

    Wij krijgen dan bericht dat de bestelling is betaald. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van jouw bestelling.

    Hoe gaat het verder nadat ik mijn bestelling heb geplaatst en betaald?

    Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je een e-mail met de bevestiging van jouw order en jouw track tracé nummer. Hiermee kun je jouw bestelling traceren.
    Indien je binnen 24 uur geen e-mail hebt ontvangen dan mag je contact met ons opnemen.

    Een artikel uit mijn betaalde bestelling is niet (meer) op voorraad. Wat nu?

    Wij streven ernaar om deze bestelling z.s.m. (binnen 2 werkdagen) compleet te krijgen, mochten wij vertraging voorzien dan nemen wij contact met jou op, maar het kan zijn dat het artikel niet meer beschikbaar is, dan moeten wij het artikel helaas annuleren. Het retourbedrag wordt dan binnen 2 weken teruggestort op jouw rekening.

    Ik heb geen reactie ontvangen op mijn offerte of orderbevestiging wat moet ik nu doen?

    Als u geen reactie of orderbevestiging heeft ontvangen controleer dan jouw SPAM filter. Of neem contact met ons op, wij zullen jou zo snel mogelijk de gevraagde gegevens toesturen.

    Ik heb een klacht of defect product wat nu?

    Heb je een product gekocht in onze webshop en ben je toch niet helemaal tevreden? Of is er desondanks toch een artikel beschadigd of incompleet? Dan lossen we dat natuurlijk zo goed mogelijk voor je op. Om je snel te kunnen helpen, vragen we je om duidelijke foto’s van de schade te maken met een omschrijving van de gebreken en die naar info@decoras.nl te mailen.
    Of je kunt telefonisch of direct via Whats -app contact met onze klantenservice opnemen op tel: 06-18056283. Mocht het zo zijn dat je het artikel moet retourneren, dan willen wij jou vragen om het zo goed mogelijk te verpakken in de originele verpakking. Bij het retourneren van jouw bestelling worden ook de verzendkosten teruggestort.

    Tip: bewaar je verzendbewijs totdat het volledige aankoopbedrag is teruggestort.

    Ik heb een product besteld hoelang duurt het voordat ik het in huis heb?

    Wij streven ernaar om jouw bestelling met de grootste zorg en snelheid te verwerken. Normaliter heb je jouw bestelling met 1-2 werkdagen in huis. Duurt het toch iets langer, dan zullen wij contact met jou opnemen.

    *Bij aangegeven levertijden moet altijd rekening worden gehouden met het weekend waarin er niet wordt gewerkt door Post NL. Orders die op zaterdag bij ons binnenkomen worden maandag verstuurd.

    Ik wil een gepersonaliseerde bestelling annuleren kan dat?

    Bestellingen die gepersonaliseerd zijn kunnen niet geannuleerd worden. Dit in verband met de gemaakte kosten bij het inkopen en voorbereiden van jouw opdracht.

    Veelgestelde vragen - Verhuur

    Ik wil graag een offerte aanvragen hoe moet ik dat doen?

    Een offerte aanvragen kan via mail, WhatsApp of direct op onze website onder de rubriek: offerte aanvragen.

    Om voor jou een vrijblijvende offerte te kunnen maken willen wij jou vragen om de volgende gegevens aan ons door te geven:

    1) Een duidelijke omschrijving van de producten en/of diensten waarin je interesse hebt.

    2) Het aantal personen

    3) De postcode en plaats van de feestlocatie

    4) De datum (indien bekend)

    5) Speciale wensen

    Ik ben akkoord met de offerte, wat nu?

    Wat fijn! Indien je akkoord bent met de offerte dan dien je dat zo snel mogelijk aan ons door te geven. Indien de gewenste datum beschikbaar is nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op om de reservering af te ronden.

    Het thema feest wat ik graag wil organiseren staat niet op jullie website. Wat nu?

    Wij leveren maatwerk. Dus alle thema’s zijn mogelijk! Voor elk thema kunnen wij een decoratieplan maken dat past bij jouw budget en wensen. Ook thema’s die te zien zijn op onze social media of op onze website kunnen geheel naar jouw wensen worden aangepast.

    Ik wil de decoratie materialen voor meerdere dagen huren kan dat?

    Ja dat is mogelijk! Geef bij het aanvragen van jouw offerte aan dat je de gehuurde materialen voor meerdere dagen wil huren. Zo kunnen wij voor jou een aangepaste offerte maken.

    Ik wil iets aanpassen aan mijn reservering kan dat nog?

    Na het ondertekenen van de overeenkomst en de aanbetaling zijn de items voor jou gereserveerd. Wil je de aanvraag wijzigen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij gaan dan kijken naar de beschikbaarheid en mogelijkheden van jouw nieuwe aanvraag.

    In welke regio leveren jullie?

    Wij komen alles zelf opzetten en decoreren op elk gewenste locatie in Nederland of België.

    Leveren jullie alleen tot aan de begane grond?

    In verband met de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers vindt de bezorging van de gehuurde materialen plaats tot aan de begane grond. Indien dit niet het geval is, verzoeken wij jou om dat zo snel mogelijk aan ons door te geven. Als achteraf blijkt dat de levering niet op de begane grond plaatsvindt dan zijn wij genoodzaakt om daar extra kosten voor in rekening te brengen.

    Waar moet ik rekening mee houden op de dag van levering?

    In verband met de gezondheid van onze medewerkers willen wij jou vragen om de ruimte vrij en makkelijk toegankelijk te maken.

    Wanneer de decoratie materialen worden bezorgd dan is het fijn als onze bus zo dicht mogelijk bij de ingang en locatie kan komen. Is dit niet het geval, dan horen wij dat graag ruim van tevoren. 

    Moet ik de gehuurde decoratie schoon inleveren?

    Ja graag! Wij ontvangen het bestek en servies graag schoon en droog retour. Indien dit niet het geval is, dan kunnen er achteraf schoonmaakkosten in rekening gebracht worden. Linnengoed wassen wij zelf. Dit dient wel uitgeklopt te worden.

    Mag ik de gehuurde materialen zelfstandig vervoeren?

    Het is niet toegestaan om de gehuurde materialen zonder toestemming van Decoras zelfstandig te vervoeren.

    Er is schade aan de gehuurde decoratie, wat nu?

    Indien er schade of gebreken zijn geconstateerd, dan verzoeken wij jou om dat zo snel mogelijk aan ons door te geven. Gebreken die door de klant zijn aangericht tijdens de verhuur periode worden verrekend met de borg. Indien de reparatiekosten hoger zijn dan de borg. dan komen de kosten voor rekening van de huurder.

    Waarom staan er geen prijzen bij jullie verhuurproducten?

    Wij maken op maat gemaakte offertes voor de complete stylingarrangementen en decoratieverhuur.  Daarom hanteren wij geen standaard prijslijst. Je kunt bijvoorbeeld onze bloemstukken of bankjes combineren met jouw favoriete backdrop. En ook onze tafeldecoratiepakketten kun je geheel naar jouw wensen aanpassen. Heb je interesse in een bepaald product of dienst? Dan kun je een offerte aanvragen. Wij streven ernaar om binnen 48 uur contact met jou op te nemen.

    Winkelwagen
    Begin met typen om producten te zien die u zoekt.
    0 artikelen Winkelwagen
    Chat openen
    Hulp nodig? chat met ons