Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen - Winkel
Veelgestelde vragen - Verhuur
Een offerte aanvragen kan via e-mail, WhatsApp of direct op onze website onder de rubriek: offerte aanvragen.
Om voor jou een vrijblijvende offerte te kunnen maken willen wij jou vragen om de volgende gegevens aan ons door te geven:
1) Een duidelijke omschrijving van de producten en/of diensten waarin je interesse hebt.
2) Het aantal personen
3) De postcode en plaats van de feestlocatie
4) De datum (indien bekend)
5) Speciale wensen
Wat fijn! Indien je akkoord bent met de offerte dan dien je dat zo snel mogelijk aan ons door te geven. Indien de gewenste datum nog beschikbaar is, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op om de reservering te plaatsen.
Wij leveren maatwerk. Dus alle thema’s zijn mogelijk! Voor elk thema kunnen wij een decoratieplan maken dat past bij jouw budget en wensen. Ook thema’s die te zien zijn op onze social media of op onze website kunnen geheel naar jouw wensen worden aangepast.
Ja, dat is mogelijk! Geef bij het aanvragen van jouw offerte aan dat je de gehuurde materialen voor meerdere dagen wil huren. Zo kunnen wij voor jou een aangepaste offerte maken.
Na het ondertekenen van de overeenkomst en de aanbetaling zijn de items voor jou gereserveerd. Wil je de aanvraag wijzigen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij gaan dan kijken naar de beschikbaarheid en mogelijkheden van jouw nieuwe aanvraag.
Wij leveren op elk gewenste locatie in Nederland of België.
In verband met de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers vindt de bezorging van de gehuurde materialen plaats tot aan de begane grond. Indien dit niet het geval is, verzoeken wij jou om dat zo snel mogelijk aan ons door te geven. Als achteraf blijkt dat de levering niet op de begane grond plaats vindt, dan zijn wij genoodzaakt om daar extra kosten voor in rekening te brengen.
In verband met de gezondheid van onze medewerkers willen wij jou vragen om de ruimte vrij en makkelijk toegankelijk te maken.
Het is belangrijk dat de aflever locatie goed bereikbaar is voor de benodigde transport. En dat de aangewezen plaats daarvoor geschikt is. Is dit niet het geval? Dan horen wij dat graag ruim van tevoren!
Ja graag! Wij ontvangen het bestek en servies graag schoon en droog retour. Indien dit niet het geval is, dan kunnen er achteraf schoonmaakkosten in rekening gebracht worden. Linnengoed wassen wij zelf. Dit dient wel uitgeklopt te worden.
Ja, het is toegestaan om de gehuurde materialen zelfstandig te vervoeren. Mits hiervoor voorafgaand toestemming is verleend door Decoras.
Indien er schade of gebreken zijn geconstateerd, dan verzoeken wij jou om dat zo snel mogelijk aan ons door te geven. Gebreken die door de klant zijn aangericht tijdens de verhuur periode worden verrekend met de borg. Indien de reparatiekosten hoger zijn dan de borg. Dan komen de kosten voor rekening van de huurder.
Wij maken op maat gemaakte offertes voor de complete stylingarrangementen en decoratieverhuur. Daarom hanteren wij geen standaard prijslijst. Je kunt bijvoorbeeld onze bloemstukken of bankjes combineren met jouw favoriete backdrop. En ook onze tafeldecoratiepakketten kun je geheel naar jouw wensen aanpassen. Heb je interesse in een bepaald product of dienst? Dan kun je een offerte aanvragen. Wij streven ernaar om binnen 48 uur contact met jou op te nemen.
Wanneer een artikel ( tijdelijk) niet op voorraad is, dan adviseren wij jou om contact met onze klantenservice op te nemen om te kijken of wij het artikel kunnen nabestellen of voor meer informatie over jouw artikel.
Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor de retourzending zijn voor jouw rekening. Deze kosten bedragen circa 7,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je gebruik maken van het modelformulier herroepingsrecht. Of je kunt ons mailen naar: info@Decoras.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten (mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is)
* Op een aantal feestartikelen geldt een uitzondering op het herroepingsplicht. Dit geldt ook voor de producten die op maat of gepersonaliseerd worden. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Meer informatie hierover kun je nalezen in onze algemene shop voorwaarden.
Onze uitgebreide webshop bevat een zeer groot assortiment. Deze zijn allemaal onderverdeeld in categorieën en subcategorieën. Klik een categorie of subcategorie aan waarvoor je producten zoekt, Vervolgens kan je de producten direct in jouw winkelmandje plaatsen door op de bestelknop te drukken. Wil je meer informatie over het product, klik dan op het plaatje, dan kom je terecht op de productpagina met meer informatie.
Als je alle benodigde producten hebt gevonden, kan je doorgaan naar jouw winkelmandje om alles te controleren. Als alles klopt, klik dan door naar de kassa, waar alle gegevens worden gevraagd om de bestelling te kunnen verwerken. Nadat de bestelling is geplaatst, zullen wij jou middels e-mail op de hoogte houden van de status van jouw order.
Ja, bij alle prijzen die op onze website weergegeven worden, zit 21% btw inbegrepen.
Ja dat kan, mits de order nog niet is verstuurd! We raden jou aan om in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren dan kun je gebruik maken van iDeal. Je wordt doorgeleid naar jouw eigen internetbankieromgeving, waar jouw bestelling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en je kunt betalen. Het bedrag wordt direct van jouw rekening afgeschreven.
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je een e-mail met de bevestiging van jouw order en jouw track tracé nummer. Hiermee kun je jouw bestelling traceren.
Indien je binnen 24 uur geen e-mail hebt ontvangen, dan adviseren wij jou om contact op te nemen met onze klantenservice.
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je een e-mail met de bevestiging van jouw order en jouw track tracé nummer. Hiermee kun je jouw bestelling traceren.
Indien je binnen 24 uur geen e-mail hebt ontvangen dan mag je contact met ons opnemen.
Wij streven ernaar om deze bestelling z.s.m. (binnen 2 werkdagen) compleet te krijgen, mochten wij vertraging voorzien dan nemen wij contact met jou op, maar het kan zijn dat het artikel niet meer beschikbaar is, dan moeten wij het artikel helaas annuleren. Het retourbedrag wordt dan binnen 2 weken teruggestort op jouw rekening.
Als u geen reactie of orderbevestiging heeft ontvangen controleer dan jouw SPAM filter. Of neem contact met ons op, wij zullen jou zo snel mogelijk de gevraagde gegevens toesturen.
Heb je een product gekocht in onze webshop en ben je toch niet helemaal tevreden? Of is er desondanks toch een artikel beschadigd of incompleet? Dan lossen we dat natuurlijk zo goed mogelijk voor je op. Om je snel te kunnen helpen, vragen we je om duidelijke foto’s van de schade te maken met een omschrijving van de gebreken en die naar info@decoras.nl te mailen.
Of je kunt contact opnemen met onze klantenservice op tel: 06-18056283 wij helpen je graag verder! Mocht het zo zijn dat je het artikel moet retourneren, dan willen wij jou vragen om het zo goed mogelijk te verpakken in de originele verpakking.
Tip: bewaar je verzendbewijs totdat het volledige aankoopbedrag is teruggestort.
Wij streven ernaar om jouw bestelling met de grootste zorg en snelheid te verwerken. Normaliter heb je jouw bestelling met 1-2 werkdagen in huis. Duurt het toch iets langer, dan zullen wij contact met jou opnemen.
*Bij aangegeven levertijden moet altijd rekening worden gehouden met het weekend waarin er niet wordt gewerkt door Post NL. Orders die op zaterdag bij ons binnenkomen worden maandag verstuurd.
Bestellingen die gepersonaliseerd zijn kunnen niet geannuleerd worden. Dit in verband met de gemaakte kosten bij het inkopen en voorbereiden van jouw opdracht.